UA EN

НАШІ НАБОЇ
СВІТЛІ ІДЕЇ

Up БЛОГ

Промо-event. Футбольний фрістайл як інструмент промо

Компанія Castrol доручила рекламному агентству PUSH-K Solutions максимально ефективно використовувати можливості свого партнерського статусу для популяризації ТМ Castrol EDGE і TM Castrol Enduron серед відвідувачів події TARGI.

Оpen-air захід TARGI — масова галузева подія під патронатом Inter Cars Ukraine. В рамках події збираються учасники ринку автомобільного обладнання, запчастин і витратних матеріалів, щоб обговорити новинки ринку, відпочити, налагодити і зміцнити ділові контакти.

Команда  рекламного агентства PUSH-K Solutions оперативно продумала, запропонувала і втілила партнерський пакет Castrol. При тісному сприянні клієнта, організаторів і замовника було зроблено наступне:

1. обладнано бренд-зону в дусі світового позиціонування ТМ Castrol;

2. продумано дизайн і забрендовано виставковий стенд Castrol;

3. інтегровано активності від фокусних торговельних марок в шоу-програму заходу.

Одним із вдалих рішень стало замовлення виступу футбольних фрістайлерів для підтримки бренд-зони Castrol. Київські футбольні фрістайлери викликали жвавий інтерес, а розроблені агентством інтерактиви залучили гостей до активної участі в заході.

Рівень впізнаваності і переваги продукції Castrol виріс, відповідно — і рівень продажів злетів.

Швидкий зв`язок

Для відправки натисніть Enter