UA EN

НАШІ НАБОЇ
СВІТЛІ ІДЕЇ

Up БЛОГ

Презентація нового логотипу в рамках святкування 15-річчя компанії

Правління Страхової компанії «Княжа», в рамках програми по національному ребрендінгу, приділило особливу увагу знайомству своїх співробітників з новим логотипом і фірмовим стилем.

Презентація нового логотипу «для своїх» відбулася в рамках святкування 15-річчя компанії. Із попереднім дизайн-кодом компанія проіснувала 15 років і прощання з ним — це зворушлива подія для більшості співробітників. За завдання продумати презентацію і інтегрувати її в шоу-програму святкування ювілею взялася команда event агентства PUSH-K Solutions.

Організація презентації нового логотипу. Ключовий момент.

Агентством був підготовлений прес-волл з новим логотипом СК «Княжа» і пошитий тканинний чохол зі старим логотипом. У момент «Х», під композицію «Все на краще, все на краще, повір!» (LIVE), керівники компанії прикріпили до чохла повітряні кулі зі старим логотипом і урочисто перерізали фіксуючі нитки. Підйомна сила гелієвих кульок зірвала чохол з конструкції, а вітер відніс старий логотип назавжди — поглядам співробітників представився оновлений прес-волл з новим логотипом СК «Княжа». Паралельно, за кілька секунд, було розгорнуто новий банер на заднику сцени, а на столиках з’явилися прапори з новим логотипом. В ході заходу відбувся ребрендинг майданчика.

 

Додані до кейсу фотографії (нижче) послідовно ілюструють презентацію логотипу, а атмосферу передасть наш промо-ролик про цей захід.

In Context

Швидкий зв`язок

Для відправки натисніть Enter