«Для ексклюзивної вечірки — ексклюзивне промо». З такою темою листа в агентство надійшов бриф від порталу tochka.net. Необхідно було розробити ідею реклами і яскраво представити портал на щорічному гучному заході мережі ресторанів «Козирна Карта». Основний акцент у промо-активаціях припадав на розділи порталу: SPORT, АUТО, NIGHT LIFE, Business, TRAVEL. Основна мета: стати №1 на вечірці.
Команда рекламного агентства PUSH-K Solutions продумала і втілила рішення. Фокусні розділи порталу на вечірці були представлені через образи хостесс, які в ході заходу ставили епатажні питання зірковим гостям. До розробки образів хостесс були залучені fashion-партнери агентства.
Завдяки PUSH-K Solutions портал був яскраво і неординарно представлений на ексклюзивній вечірці