UA EN

НАШІ НАБОЇ
СВІТЛІ ІДЕЇ

Up БЛОГ

tochka.net: Вечірка-відкриття Київського Міжнародного Фестивалю Реклами

«Одеса — мама, Реклама — тато». Саме під таким девізом пройшов спонсорський захід вечір-відкриття 12-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами в Одесі, замовником якого виступив інтернет портал tochka.net, а організатором — event агентство PUSH-K Solutions.

Метою порталу tochka.net було не просто організувати захід в Одесі, а здивувати кращих рекламників з усього СНД. На перший погляд, таку досвідчену аудиторію здивувати вже нічим не можна, але коли tochka.net ставить завдання — необхідно виконувати. Спонсорський вечір-відкриття фестивалю виявився небанальним, інтерактивним, автентичним Одесі і специфіцій публіці.

Замальовки з корпоративного заходу.

«Пам’ятник медійникам», «пам’ятник топ-менеджеру», «пам’ятник талановитому презентатору», «пам’ятник Рабиновичу — кращий еккаунт всіх часів і народів», «пам’ятник трендам», «пам’ятник консьюмеру» … Довго можна гуляти по Одесі в пошуках пам’яток з такими назвами, але навіть корінні одесити не підкажуть де їх знайти, а от учасники 12-го КМФР відразу скажуть, де вони їх зустріли. Так, саме на спонсорському заході tochka.net.

Організувати захід в Одесі, значить подарувати своїм гостям незабутні враження про сонце, море і звичайно про саме місто, яке підкорює своїм колоритом!

 

Окрема подяка групі Jam Band за підтримку проекту і створення автентичної одеської атмосфери на заході. Рекомендуємо Jam Band колегам по event цеху і підтверджуємо професіоналізм колективу.

Швидкий зв`язок

Для відправки натисніть Enter