Енергійний промо івент був втілений для офіційного дилера SKODA, компанії «Європа-авто».
В рамках щорічного дня відкритих дверей SKODA було вирішено організувати тест-драйв всіх моделей SKODA. Чудовою івент-локацією стала недобудована ділянка київської кільцевої дороги. Перед заходом на майданчику було проведено тотальне прибирання території.
Промо івент було втілено у повторюваних часових блоках, а гості були запрошені на різний час. Організація тест-драйву в форматі змагань (заїздів на час) надала заходу динамічності і азарту. Після тестування автомобіля учасники могли взяти участь в конкурсах, перекусити і, за бажанням, надати підтримку благодійного проекту «Тепло сердець».
Позитивних емоцій на майданчику додала промо-активність з дзвінками в службу клієнтської підтримки SKODA 24. Учасники дзвонили в службу підтримки за допомогою гучного зв’язку і намагалися поставити операторів SKODA в глухий кут. Питання і проблеми у гостей були різні, але оператори служби підтримки власників SKODA виявилися на висоті.
Організований тест-драйв в Києві став інформаційним приводом для ЗМІ і сприяв зміцненню іміджу «Європа-авто» як відкритого і успішного дилера SKODA.