Бренди компанії Кормотех не пропускають жодної можливості весело поспілкуватися зі своєю аудиторією. Так в Рамках щорічного сімейного фестивалю Ліза Family Day від Клуб4Лапи™ була дивовижна брендзона, яка не просто розважала людей, а захоплювала і дарувала щирі позитивні емоції.
Команда PUSH-K Solutions традиційно була залучена. Нашим завданням було організувати фотозону Bullettime – учасники фотографуються на 16 фотокамер одночасно і всі кадри об’єднуються в один короткий ролик. Таким чином досягається ефект, де людина ніби застигла, а камера рухається навколо неї. Всі відеоролики були зразу доступні для скачуванні на сайті проєкту.
Крім фан функції наша фотозона ще мала додаткову місію – анонсувати міжнародну кампанію «Візьми собаку на роботу». Цю акцію започаткували Pet Sitters International в 1999 році і вона відбувається по всьому світу, в Україні теж. Метою кампанії є заохотити підприємства дозволити своїм працівникам прийти на роботу зі своїм собакою хоча б в одну п’ятницю кожен рік.
Було весело, енергійно і атмосферно, бо місцем проведення Ліза Family Day 2019 став Національний комплекс «Експоцентр України» (ВДНГ). Зіркою дня і предметом дитячого захвату стала поліцейська вівчарка, яка з патрулем завітала до бренд зони і навіть продемонструвала високий рівень звитяги, чітко виконуючи команди.