UA EN

НАШІ НАБОЇ
СВІТЛІ ІДЕЇ

Up БЛОГ

Діджитал рекламна кампанія

Агентство PUSH-K Solutions отримало завдання, провести національну діджитал рекламну кампанію для Sadolin™, Pinotex™, Hammerite™, брендів ведучого світового виробника лакофарбових матеріалів Akzo Nobel. Кожен з брендів кампанії – це окремий всесвіт, в якому є своя історія комунікації зі споживачами, свої напрацювання креативних матеріалів, свої сайти і соціальні платформи.

Спершу, як завжди, була проведена глибока аналітична робота. Всі учасники ринку були ідентифіковані, а їх позиціювання, способи комунікації та інші важливі для розуміння ринку дані були зафіксовані та зведені в єдину аналітику. Також ми проаналізували на предмет юзабіліті та consumer journey сайти брендів Sadolin™, Pinotex™, Hammerite™ и сформували списки необхідних допрацювань, щоб трафік від рекламних кампаній перетворювався в продажі рітейлу.

Фасадні та інтер’єрні фарби Sadolin™. Флагманський бренд Akzo Nobel в Україні виводив на ринок нову лінійку фарб Sadolin Ambiance™, на котру не дарма покладали великі сподівання. Під цей лаунч центральний офіс Akzo Nobel гарно підготувався. Був крутий рекламний ролик з великою кількістю різних по хронометражу та акцентом адаптацій. Були також інноваційні для ринку тестери фарб – взявши тестер, клієнт міг вдома пофарбувати одну ділянку і тільки потім придбати всю потрібну фарбу. Був мобільний додаток Sadolin Visualizer, який дозволяє захопити частини інтер’єру камерою телефону і надати їй іншого кольору з палітри Sadolin – збережені знімки є відмінним наочним референсом, який допомагає зробити вибір. Зібравши всі креативні напрацювання, на підставі раніше підготованої аналітики та інсайтів цільової аудиторії, команда агентства розробила рекламну кампанію в Інтернет з широким переліком каналів комунікації. Матеріали без лінгвістичної адаптації та відсутні матеріали були підготовані/розроблені вже нами (пр. пакет сайзів html5 анімованих рекламних банерів). В рамках рекламної кампанії застосовувалась банерна реклама, контекстна реклама, реклама в YouTube, медіа реклама в Facebook; були створені, оформлені та наповнені YouTube канал та Facebook профіль бренду; з профільними для галузі порталами був налагоджений контакт та розміщені релізи нової лінійки та багато чого іншого.

Фарби та блакиті для дерева Pinotex™ та фарби для металу Hammerite™ також отримали якісну рекламну підтримку та обзавелися YouTube каналами та пакетами html5 анімованих рекламних банерів, відповідних вимогам Google Ads. По цим брендам використовувалась контекстна реклама, банерна реклама в YouTube та інші рекламні рішення.

Три довготривалих рекламних кампанії (Sadolin™, Pinotex™, Hammerite™) відбувалися паралельно, кожна мала свій таргетинг та свої особливості. Оцінюючи результат, варто зазначити, що тоді представництво Akzo Nobel виконало амбіційний план продажів в Україні, запланований лаунч відбувся, великий список напрацювань та матеріалів залишився в розпорядженні маркетологів клієнта для нових досягнень. Всім фахівцям, котрі приймали участь в даному проєкті велика подяка.

 

 

In Context

Швидкий зв`язок

Для відправки натисніть Enter