Інжинірингова компанія Техносенс Україна звернулася до нас за розробкою односторінкового сайту для одного зі своїх напрямків діяльності – ремонту та сервісу приводного обладнання Danfoss. Перед розробкою Лендінгу ми ретельно вивчили конкурентне середовище і проаналізували цільову аудиторію. Конкуренція в цій сфері велика, незважаючи на досить вузьку спеціалізацію. Щоб привернути увагу до компанії, ми запропонували зробити ставку на корисний контент і технологічність сайту.
Щоб формування додаткової клієнтської бази потенційних клієнтів, а також для відсіву нецільових, на сайті передбачено чек-лист для самостійної діагностики. Щоб завантажити документ, необхідно залишити свої дані. В чек-листі докладно описано, як можна самостійно усунути найпоширеніші неполадки, які не потребують залучення фахівців. Впевнені, корисний контент працює на лояльність, і в разі складних несправностей відвідувач оцінить таку турботу і експертність компанії, звернувшись за послугами саме до Техносенс.
Сайт реалізований на CMS WordPress, яка дозволить клієнту в разі потреби доповнювати і заміняти контент на більш актуальний. Також в ході розробки Лендінгу на сайті було передбачено кілька видів форм зворотного зв’язку для підвищення конверсії. Для розвантаження відділу по роботі з клієнтами, на сайті розміщено блок з відповідями на найпоширеніші питання.
В цілому лендінг для Техносенс Україна вийшов несхожим на сайти конкурентів, має стильний hi-tech дизайн, ненав’язливу анімацію і акценти на переваги компанії.
АДАПТИВНИЙ ВЕБ ДИЗАЙН ОДНОСТОРІНКОВОГО САЙТУ ДЛЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ ТА БРАУЗЕРІВ