Отримали цікаве завдання – розробити лендінг для продажу стільниць LuxForm з каталогом на 140 різноманітних позицій декоративних матеріалів. Каталог реалізований за допомогою слайдеру, на кожному слайді розміщені по 4 різноманітних позиції з назвами, артикулами та цінами. Відвідувачі сайту можуть обрати матеріали з каталогу або оформити заявку, щоб їм допомогли підібрати стільницю під інтер’єр кухні. Також тут можна замовити супутні товари — стінові панелі, плінтус, кутові елементи, пластикову крайку.
Дизайн сайту, відповідно до побажань замовника, виконаний в світлих тонах. Вийшов дуже стриманий дизайн, котрий викликає довіру, створює відчуття стабільності та порядності. Яскраві кольорові акценти використані тільки для кнопок та інфографіки. Контенту хоч і багато, але він поданий в логічній послідовності, де блок за блоком відвідувач отримує всю необхідну інформацію для прийняття рішення щодо покупки. Візуалізація технологій виготовлення стільниць дозволяє наочно продемонструвати переваги стільниць LuxForm.
З даним лендінгом ми приймали участь на всеукраїнському конкурсі сайтів, де змагаючись зі складними багатосторінковими сайтами, він отримав почесне 3є місце в категорії «меблі та інтер’єр». Після розробки цього сайту ми переконалися в тому, що лендінг з каталогом на 140 одиниць може працювати швидко як на десктопній, так і на мобільній версії. Звісно, якщо все зробити грамотно 😉
ГОЛОВНА СТОРІНКА
АДАПТИВНІСТЬ ПІД МОБІЛЬНІ ПРИСТРОЇ