Лендінг присвячений холодильним кімнатам SCOLD для зберігання та продажу кондитерських виробів. Цільова аудиторія – керівники великих мережевих магазинів та кондитерських компаній, а також маленький бізнес, що займається роздрібною торгівлею. B2B комунікація вимагає змістовності та чіткості, тому, розробляючи цей односторінковий сайт, ми прагнули максимально лаконічно, незатягнуто та візуально зрозуміло розповісти про холодильні кімнати SCOLD.
Потрапивши на сайт, користувач одразу бачить стильну ілюстрацію торгівельної площі, в якій кольором зроблено акценти на холодильній кімнаті та кондитерських виробах. Якщо придивитися, то стане помітно, що ілюстрація анімована (чоловік п’є каву, дитина вказує на смаколик, а продавчиня готує лате), що надає роботі додаткової художньої цінності. Таким чином ми з самого початку розкриває суть продукту.
Загалом, легкий та живий веб дизайн в поєднанні зі зручним функціоналом роблять знайомство з продукцією простим та приємним. Користувач може переглянути переваги виробника, типи холодильних кімнат, їх специфікації, варіанти кольорів та вартість. Дослідивши продукцію, користувач може відправити заявку з конкретного продукту або зв’язатися з виробником телефоном, поштою або через месенджери Viber, Telegram, WhatsApp.
ВЕБ-ДИЗАЙН ОДНОСТОРІНКОВОГО САЙТУ
АДАПТИВ І КРОСБРАУЗЕРНІСТЬ