Проєкти з розробки корпоративного стилю — це завжди певний ризик, як для креативного агентства, так і для клієнта. Агентство ризикує зіштовхнутися з нескінченним суб’єктивним клієнтським «це не те», «це те, але не так», «пограйтеся ще», «ну ви ж професіонали, запропонуйте», особливо у випадках коли з конкретно цим клієнтом раніше не працювали. Клієнт, в свою чергу, ризикує дійсно побачити не те, чого очікує, а особливо у випадках, коли створений ним бриф, не розкриває і не вказує команді агентства вірний вектор або його підтвердження етапів проекту по факту не є підтвердженнями, і всі дружно крокують не туди.
Відверто скажемо, що важливість результатів для клієнта в проєктах з розробки корпоративного стилю незрівнянно вища, ніж для агентства. Яким-би не був проєкт з розробки айдентики, для агентства він «один з» і в будь-якому випадку закінчиться, а от замовнику з результатом такого проєкту жити багато років.
Саме таке текстове прев’ю в описі кейсу з розробки корпоративного стилю для котлозаводу Kriger не випадковість. В цій історії все почалося логічно, агентство підготувало 3 концепції, яким може бути стиль, щоб визначити базовий вектор. Клієнт затвердив одну з концепцій і, як ведеться, ми ту обрану розвили в шість варіацій, одна з яких мала б стати основою майбутньої корпоративної айдентики і втілитися в бренд буці. Обравши одну з варіацій клієнт попросив створити ще варіації від обраної… а потім все, що було зроблено, було відкинуто і сформоване нове завдання 😊. Ми зробили. Бекграундом історії було очікування тижнями на зворотний зв’язок. Замість запланованих 4 тижнів проєкт тривав 4 місяці.
Чесно скажемо, для нас цей був непростий і збитковий проєкт, що перевірив на міцність нашу клієнтоорієнтованість, як ніякий інший за останні роки. Клієнтоорієнтованість тест витримала, а котолозавод Kriger отримав Бренд бук з корпоративною айдентикою, якою задоволений.