Каталог для реактивних тендерів Agilis – елегантна стильна робота luxury-сегменту. Каталог презентує особливості кожного човна і саму компанію виробника. Будь-який каталог це, першочергово, інформаційний матеріал, але коли мова про преміальний сегмент, то якість дизайну починає відігравати суттєву роль, бо має підкреслювати статус продукту, а не девальвувати його.
Концепція дизайну каталогу Agilis вибудувана на кольоровому коді бірюзово-світло сірого, єдиній логіці контрастів і градієнтів, сталій композиції, комбінації справжніх фото човнів з їх 3D рендерами в різних ракурсах.
Структура каталогу логічна, тому він легко сприймається:
- Яскравий рекламний Key Visual, який розкриває позиціонування бренду Agilis.
- Зображення всіх моделей човнів в єдиному масштабі, що полегшує візуальне сприйняття їх розмірів.
- Інформаційні блоки по кожній з 6-ти моделей, в кожному з яких вказано відповідність тендера розмірам яхти, пасажиромісткість, опис і фото особливостей, технічна специфікація, графічні матеріали.
- Інформація про ключових партнерів.
- Зведена таблиця характеристик всіх реактивних тендерів.
- Історія компанії та слово власника.
В питанні форм-фактору керувались практичністю використання. Розробили 2 версії Каталогу: одна електронна в пропорції 16х9, щоб при перегляді на більшості дисплеїв використовувалась вся корисна площа; друга – під друк, з врахуванням наявності сторінок, кріплень та зручності тримання в руках і гортання.
Успішне втілення таких проектів вимагає як професійного менеджменту та розуміння маркетингу, так і непересічних дизайн скілів. Саме тому це делікатне завдання з розробки дизайну каталогу було доручено нашій команді.