В черговий раз на території Національного комплексу «Експоцентр України» (ВДНГ) в Києві відбулося наймасштабніша аграрна подія України — виставка АГРО 2014. Участь у виставці взяли понад 900 учасників з України та зарубіжжя, а кількість відвідувачів обчислювалася десятками тисяч.
Провідний гравець ринку продажів і обслуговування сільськогосподарської техніки в Україні компанія АМАКО в черговий раз стала учасником виставки, створивши велику експозицію на території ВДНГ. Крім оригінальних виставкових конструкцій, зразків техніки і бізнес консультантів для відвідувачів експозиції була розроблена розважальна програма. Саме в частині розважальної програми партнером АМАКО виступив лідер ринку мастильних матеріалів країни — Castrol Україна, а в якості організатора було залучено рекламне агентство PUSH-K Solutions. В рамках промо на виставці агентство забезпечило:
— Створення і організацію роботи фотозони, де гості заходу могли сфотографуватися і відразу отримати готове фото.
— Організацію ігрових зон: настільний футболу і зона «форвард». Весь час роботи ігрові зони були під керівництвом енергійних аніматорів, які проводили турніри і нагороджували переможців.
— Підбір ведучого. На заході працював веселий ведучий, який надавав «драйву» всій експозиції.
— Організацію виступу майстрів футбольного фрістайлу — віртуози залучили до експозиції велику кількість відвідувачів. Було що подивитися і чому навчитися.
У підсумку, промо виставку АГРО 2014 від ТМ Castrol і АМАКО відвідали більше 4х тис. відвідувачів, було вироблено і отримано понад 1000 ексклюзивних контактів представників аграрної сфери.
Всі гості, які відвідали стенд, йшли з посмішкою на обличчі і хорошими враженнями, а рекламне агентство PUSH-K Solutions в черговий раз довело свою надійність і професіоналізм.