«День відкритих дверей в автосалоні» — це найкращий час відвідати дилера. Можна поєднати необхідне — протестувати авто, отримати консультацію, прийняти рішення; з приємним — весело провести час, перекусити, взяти участь у вікторинах та турнірах, поповнити свої знання.
Команда рекламного агентства PUSH-K Solutions отримала завдання продумати, анонсувати і організувати День відкритих дверей в автосалоні.
Коли офіційний дилер SKODA «Європа авто» проводить день відкритих дверей, збираються не тільки любителі марки SKODA, а й партнери, які також можуть втілити свої промо-активності. Цього разу клієнтів порадували Castrol, Страхова кампанія АСКА, Українська Лізинговий Фонд і мережа ресторанів «Будинок смаку».
Коли вирішите організувати день відкритих дверей в автосалоні, запрошуйте не тільки агентство, а й партнерів.