Увага — промо акція! Як реагувати чоловікові, побачивши прохолодним похмурим ранком симпатичних, яскраво вбраних, усміхнених дівчат? Правильно! Посміхатися у відповідь і отримати несподіваний комплімент у вигляді ексклюзивного OLX-ароматизатора для автомобіля!
Саме таким чином команда маркетологів OLX Україна вирішили стати ближче до споживачів — відвідувачів авторинку України, залучити нових користувачів до розділу сайту «Авто» і порадувати чоловічу частину населення.
Роздачею листівок даний проект назвати складно, це була особлива промо акція.
Багаторічний досвід BTL-агентства (Київ) PUSH-K Solutions допоміг успішно реалізувати цю всеукраїнську BTL-акцію на ключових авторинках України, а таких виявилося більше десятка. Непрості переговори з представниками авторинку, деякі з яких побачили в сайті конкурента (що частково справедливо), кастинги красивих дівчат в різних містах, дизайн і виробництво промо-форми і поліграфії, створення ароматизаторів (технологічно складних) — з усіма цими завданнями досвідчене BTL-агентство впоралася , а промо акція успішно відбулася. Таким чином роздача листівок перетворилася в цікаву, з точки зору виконання, промо акцію.