UA EN

НАШІ НАБОЇ
СВІТЛІ ІДЕЇ

Up БЛОГ

Літній польовий трейд-аудит на авторинках

Трейд-маркетинг проект для Інтернет-порталу у підтримку запуску сервісу «автопродаж» в розділі auto.tochka.net.

 

Завдання: збір і розміщення на сайті існуючих пропозицій з продажу автомобілів (польовий аудит) та анонсування запуску нового сервісу tochka.net.

Те, що продавалося offline, було розміщено на порталі. За два дні роботи рекламне агентство PUSH-K Solutions зібрало більш ніж 1000 пропозицій про продаж транспортних засобів в Одесі, Харкові та Донецьку.

 

Особливістю проекту були стислі терміни на його підготовку і запуск. У найкоротші терміни (3 дні) команда агентства провела кастинги і тренінги промо-персоналу, віддалену атестацію (за допомогою Skype) у клієнта перед запуском проекту. Так само агентство успішно провело переговори з адміністраціями авторинків про можливість збору інформації.

 

Як результат трейд маркетинг проекту, розділ порталу актуалізував контент і отримав додаткову аудиторію, а продавці авто швидше знайшли покупців, завдяки інформації отриманої від PUSH-K Solutions і порталу tochka.net.

Швидкий зв`язок

Для відправки натисніть Enter