UA EN

НАШІ НАБОЇ
СВІТЛІ ІДЕЇ

Up БЛОГ

Національний польовий аудит авторинків. 2-а хвиля

Проект-продовження трейд-маркетингової програми порталу tochka.net по актуалізації сервісу «автопродаж».

 

Мета проекту — наповнення сайту свіжими пропозиціями з продажу автомобілів з найбільших offline майданчиків України (польовий аудит). За 4 дні роботи аудитори агентства зібрали «в полях» і опублікували більше 3000 пропозицій з продажу автомобілів в Одесі, Харкові, Донецьку, Івано-Франківську та Луцьку.

 

Так само було проведено інформаційну кампанію про можливості порталу, як майданчика для продажу автомобілів.

 

Особливістю проекту була наявність додаткових завдань з розміщення зовнішньої реклами порталу на авторинках, що не були до цього пристосовані (відсутність штатних місць зовнішньої реклами).

 

Команда агентства PUSH-K Solutions, за підтримки партнерів на місцях, розробила і втілила індивідуальні конструктивні рішення зовнішньої реклами для кожної площадки.

 

 

Швидкий зв`язок

Для відправки натисніть Enter