Проект-продовження трейд-маркетингової програми порталу tochka.net по актуалізації сервісу «автопродаж».
Мета проекту — наповнення сайту свіжими пропозиціями з продажу автомобілів з найбільших offline майданчиків України (польовий аудит). За 4 дні роботи аудитори агентства зібрали «в полях» і опублікували більше 3000 пропозицій з продажу автомобілів в Одесі, Харкові, Донецьку, Івано-Франківську та Луцьку.
Так само було проведено інформаційну кампанію про можливості порталу, як майданчика для продажу автомобілів.
Особливістю проекту була наявність додаткових завдань з розміщення зовнішньої реклами порталу на авторинках, що не були до цього пристосовані (відсутність штатних місць зовнішньої реклами).
Команда агентства PUSH-K Solutions, за підтримки партнерів на місцях, розробила і втілила індивідуальні конструктивні рішення зовнішньої реклами для кожної площадки.