Майстри та експерти з обслуговування автомобілів всього світу добре знають оливи Castrol та їх лінійи Magnatec, EDGE, GTX, Hybrid та інші. Бренд докладає багато зусиль, щоб донести споживачам та партнерам особливості кожної лінійки своєї продукції, втілюючи різні комунікаційні кампанії.
Особливістю олив Castrol Magnatec є технологія, яка дозволяє оливі чіплятися, як магніт, за критично важливі поверхні двигуна та фіксуватися там, створюючи силове поле захисту. Для втілення цієї комунікаційної кампанії в сегменті B2B в Казахстані було залучено рекламне агентство PUSH-K Solutions. Наша команда допомогла організувати та провести відео конкурс серед партнерських авто сервісів, яким було запропоновано створити відео про те, як вони бачать силу магніту Castrol Magnatec.
Зізнаємось, такого рівня креативу та залученості в конкурс, ми не очікували. Фільми про оливу, які створили команди казахських автосервісів, – справжні шедеври ігрового короткометражного кіно.
Про відео конкурс на офіційному сайті Castrol в Центральній Азії.
РОБОТИ ПЕРЕМОЖЦІВ